Klachtenprocedure

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Fouten moeten echter worden opgelost.

Klachtenprocedure

Als u over een bepaalde gang van zaken ontevreden bent of van mening bent dat er in uw geval fouten zijn gemaakt, vernemen wij dat graag van u. Wij zullen onze fouten en de gevolgen daarvan te allen tijde trachten op te lossen en tevens willen wij daarvan leren voor de toekomst. Wij stellen het daarom zeer op prijs als u ons hierover informeert. Klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld.

Wat is van belang?

Om uw klacht op een juiste en snelle wijze op te lossen kunt u ons, indien van toepassing, van de volgende gegevens te voorzien:

  • uw (bedrijfs)naam, adres en telefoongegevens;
  • een heldere omschrijving van uw klacht;
  • de naam van het congres of de persoon waarover u een klacht heeft;
  • het tijdstip waarop de klacht ontstond.

Zodra wij over deze gegevens beschikken gaan wij met uw klacht aan de slag en houden we u op de hoogte over de voortgang van de afwikkeling.

Hoe een klacht indienen?

U kunt uw klacht zowel mondeling als schriftelijk indienen. U kunt contact opnemen met uw congresmanager of uw klacht melden bij iedere andere medewerker waarmee u contact heeft.

Uw klacht kunt u ook schriftelijk sturen naar:  

Interactie Groep
t.a.v. de directie
Horapark 9
6717 LZ Ede

Of mailen naar Anita van Zanten (Managing Director).

Wat doen wij met uw klacht?

Na ontvangst nemen wij uw klacht op in ons klachtenregistratiesysteem. In dit systeem wordt uw klacht geregistreerd en 6 maanden bewaard. U ontvangt binnen drie werkdagen een schriftelijke ontvangstbevestiging waarin wij vermelden:

  • een korte beschrijving van uw klacht;
  • hoe en wanneer wij uw klacht onderzoeken;
  • op welke termijn u naar alle waarschijnlijkheid een antwoord kunt verwachten.

Normaliter wordt een klacht binnen twee weken afgerond.

Periodiek evalueert Interactie de aard en omvang van ontvangen klachten. Tevens kijken wij welke maatregelen noodzakelijk zijn ter voorkoming van nieuwe klachten. Indien de klant nog steeds ontevreden is, wordt er een onafhankelijke derde partij (Drs. D.H.T. Tjan, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) ingeschakeld om een oplossing te zoeken voor het probleem. 

Contactgegevens

Interactie Groep
Horapark 9, 6717LZ Ede
T. 0318-693501
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Congresbureau Interactie BV

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
KvK Arnhem: 09112237
BTW nummer: NL813621471B01

Interactie Opleidingen BV

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
KvK Arnhem: 50760394
BTW nummer: Interactie Opleidingen BV is BTW vrijgesteld.

Interactie moet je ervaren