Telefonische bereikbaarheid

Een goede telefonische bereikbaarheid is belangrijk voor verenigingen. Bestuursleden van verenigingen willen zich over het algemeen focussen op de kerndoelen van de vereniging, secretariele werkzaamheden zijn bijzaak. Hiernaast blijkt het vaak onmogelijk om naast een drukke baan en een gezin alle facetten van het in stand houden van de vereniging te blijven onderhouden.

Interactie kan veel van deze werkzaamheden, waaronder het afhandelen van telefonische vragen overnemen. Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8.30 en 17.30 uur. Tevens kan Interactie flexibeler mensen inzetten zodat een (onverwachte) piek gemakkelijker opgevangen kan worden.

Uw eigen telefoon- en faxnummer

Op de telefoontoestellen op het kantoor van Interactie kunnen telefoonnummers geprogrammeerd worden. Zo is het mogelijk om uw huidige telefoonnummer door Interactie te laten beantwoorden. Indien gewenst kan ook uw faxnummer overgedragen worden; faxen komen dan per e-mail binnen. Uiteraard is het ook mogelijk om een nieuw nummer aan te vragen. Dit kan ook een netnummer uit een andere plaats (of land) zijn.

De contactpersonen binnen Interactie die verantwoordelijk zijn voor uw secretariaatvoering, kunnen uw leden snel te woord staan.

Mijn Interactie

Contact

Interactie Groep
Horapark 9, 6717 LZ Ede
T. 0318 - 693 501
Routebeschrijving

E-mail
info@interactiegroep.nl
Algemeen contactformulier
Personeel

Social Media