Financiele transparantie

Voor iedere bijeenkomst zal een volledig transparant voorstel gedaan worden. Na goedkeuring van uw kant zal deze geïmplementeerd worden. Gedurende het proces zal de penningmeester en/of andere betrokkenen op de hoogte worden gehouden van de ontwikkelingen. Dit kan afgesproken worden per week of per maand, afhankelijk van uw wensen.

Interactie is een PCO en daardoor gehouden aan regels met betrekking tot de kwaliteit van communicatie en financiële transparantie.

Begroting

Deelnemers
Van ieder congres ontvangt u een contract met een beschrijving van de werkzaamheden die gezamenlijk zijn afgesproken en een congresbegroting. De begroting zal in de aanloop naar het congres worden bewaakt. Indien nodig wordt de begroting bijgesteld als inkomsten of uitgaven veranderen.

Uw administratie richten wij op maat in, zodat op ieder moment zichtbaar gemaakt kan worden wat de financiële voortgang van uw congres is. Van incasso, het afrekenen met iDeal of Creditcard tot en met het betalen op rekening. Aan u de keuze.

Sponsoren
Sponsoren ontvangen vooruit een factuur, wij bewaken de betalingstermijn. De sponsorfactuur dient te  zijn voldaan door de sponsor voor aanvang van het congres.

Eindafrekening
Na afloop van het congres en ontvangt u de eindafrekening conform de gemaakte afspraken. Afhankelijk van de opdracht ontvangt u een voorschotnota.

 

Mijn Interactie

Contact

Interactie Groep
Horapark 9, 6717 LZ Ede
T. 0318 - 693 501
Routebeschrijving

E-mail
info@interactiegroep.nl
Algemeen contactformulier
Personeel

Social Media